Akende ning klaaspindade pesu kodus ja kontoris
Aknapesuvaeva vähendavad Laverna Puhastustööde OÜ kogenud spetsialistid.
Levinum ja suurem akende pesu hooaeg langeb tavaliselt kevadesse ja sügisesse. Akende pesuga antakse vastu suve- või talveperioodi hoonetele värskem väljanägemine. Akende pesu eesmärgiks pole ainult hoonele puhtam ja korrektsem üldmulje anda, vaid ikka see, et tolm ja mustus ei rikuks aknapindu ja tihendeid. Töö teostamiseks kasutame spetsiaalseid aknapesuvahendeid, mis annavad klaaspindadele puhtuse ja läike. Tagame kiire töö ja korraliku tulemuse.
Akende pesu sisaldab endas klaaspindade, aknaraamide, -laudade ja -plekkide puhastamist sinna kogunenud/ladestunud tolmust, mustusest, ämblikuvõrkudest jms. Soovituslikult võiks aknaid pesta vähemalt kaks korda aastas ning sõltuvalt hoone asukohast ja ruumide iseloomust ka tihedamini.
Töid teostatakse vastavalt tingimustele maast, redelilt, tellingutelt või tõstukilt. Akende välipesu on võimalik teostada temperatuuril kuni -5°C. Tellida on võimalik nii regulaarset, ühekordset kui ka ehitusjärgset aknapesu.
MIDA MEIE TEIE KÄEST KÜSIME JA MILLEST SÕLTUB TEENUSE HIND?
1. Asukoht (kilomeetrid tellijani).
2. Kas töö teostamiseks on vaja ja võimalik kasutada tõsteseadmeid, tellinguid, redeleid.
3. Kas on vajalik tänavasulgemisluba.
4. Missuguses ulatuses ja kuhu on aknad avatavad.
5. Kas tegu on pakettakende või vana tüüpi puitakendega, mida on vaja lahti kruvida (akende vahepindade pesemiseks).
6. Kui suured on aknaruudud.
7. Kui suur on puhastatavate akende üldpind koos raamide, aknalaudade ja -plekkidega (m²).
KUIDAS ME HINDA ARVUTAME?
1. Ruutmeetrite alusel arvutatakse hinda, kui tegemist on suurte klaaspindadega (väga suured aknad, klaasfassaadid, -vaheseinad, -uksed jne).
2. Tunni alusel toimub hinnaarvestus, kui tegu on väikeste ruutudega akende, vitraažakende ja/ või lahtikruvitavate puitakendega.
3. Hindade määramisel arvestame:
* akende mustuse astet (näit ehitusjärgsed objektid, kus akendel krohvi- ja värvipritsmed ning raamidel kaua seisnud kaitseteibid);
* tööde üldmahtu;
* pesemise keerukust (vajadus kasutada tõsteseadmeid, redeleid, tellinguid; raskesti ligipääsetavad aknad jms).
Klienti ei huvita, kui mitu korda ühte akent pestakse – klienti huvitab PUHAS AKEN!